Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Czarownica | użytkownik

imię i nazwisko adresgdynia zarejestrowany31.10.2004 @18:37:33 ostatnio na stronie16.12.2013 @20:28:05

nieszczęsna studentka architektury


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze1844 posty na forum147

komputer / sprzęt
wacom bamboo, pentagram i kilka promarkerów

komentarze
^zajoncpoziomka    21.11.2010 @14:43:41
Jamnik jest Twój.
Trochę lipa będzie jeśli faktycznie robią "gaw":D
dziękuje
+kamilakozlowska    20.11.2010 @20:43:43
jeaaaa
!Bogul    20.11.2010 @11:45:26
Aż tak nie pojechali, ale przyszli krytyki i obsmarowali. Nie chcę sławy, tak btw.
_______
'Cry some more!'
!Bogul    20.11.2010 @11:01:57
Haha, są cycki, jest okejka, jako rzecze internet. Poczytałem komenty pod Twoim DD i mnie by siadła psychika.
_______
'Cry some more!'
!Bogul    20.11.2010 @10:46:17
Dzięki za miłe słowo jakie były Twoje odczucia po dostaniu DD?
_______
'Cry some more!'
~stargazer    19.11.2010 @20:12:07
hah, no nie wiem, chyba cala moja radosc z robienia zdjecia jakims cudem przelewa sie na to zdjecie, sama do konca tego nie rozumiem :>
~grubsonix    17.11.2010 @00:18:12
skill mam nieoszlifowany tzw. samouk, a widzę że ty el profesjonale. pozdrawiam.
_______
The art of finding your freedom, is letting go all that is holding you back.
~grubsonix    16.11.2010 @23:59:29
widzę że Ciebie nie przejadę...
_______
The art of finding your freedom, is letting go all that is holding you back.
~grubsonix    16.11.2010 @23:58:07
Dziękuję serdecznie.
_______
The art of finding your freedom, is letting go all that is holding you back.
~fasoola    15.11.2010 @12:32:23
:D
_______
weź bo ci wyjeb...
~martiosza    06.11.2010 @13:53:43
dzięki za odwiedziny i ocenę. pozdrawiam, zostaję
~nieistotny    30.10.2010 @14:50:26
Dzięki Bardzo ciekawe uwagi To bardzo miłe że poświeciłaś mi chwile Widać że jesteś bardzo dobrą artystką.
_______
Czytaj regulamin. Tyko głupcy wstawiając tu prace a potem mają precesje, że ktoś ich ocenia.
+sliwka    25.10.2010 @22:12:21
ta praca w realu ma jakieś 30x30.. i o wiele lepiej wygląda, kredowy stary papier.. i takie smaczki od mazaka.. szkoda że digital tak kradnie
~Lenistrauss    28.08.2010 @09:48:15
~ZibZibZzzzib    26.08.2010 @14:42:11
własno robny, z małą pomocą:P
_______
?
~mioszr    17.08.2010 @23:04:50
dziękuje
+anako    17.08.2010 @20:03:02
no niestety, pierwsze szkice zawsze mają tę lekkość i świeżość, którą ciężko zachować przy dodawaniu detali. no ale przynajmniej te dwa rysunki, mimo że pokazują to samo, mają zupełnie różny klimat dobra, dorabiam idelogię...

dzięki za komentarz
_______
http://www.anako.pl - moje portfolio
http://anako-art.deviantart.com - mój deviantART
https://www.facebook.com/anako.art - mój page na Facebooku
~HiverNoir    17.08.2010 @17:26:20
Dzięki za komentarz... i za pozytywną ocenę
~fawnn    05.08.2010 @20:59:14
Czarownicy progres do obserwacji sobie dodawszy, pozdrawiamy ;]
_______
In fifteen minutes everybody will be famous!


the-fawn.blogspot.com
~Marlonn    28.07.2010 @02:29:35
talent! zazdroszcze!
~KubaWe    14.07.2010 @08:25:53
Moge linka prosić?
~KubaWe    13.07.2010 @18:50:29
A z kąt masz?
~zyzabella    15.06.2010 @21:56:32
cudowna galeria, strasznie mi się podoba Twój styl rysowania postaci... kreatywnie i z taką wrażliwością..
~Kayora    06.06.2010 @12:13:35
Dziękuje za komentarze. Głupio trochę było mi znów zostawiać puste tło i stąd kwadraty..
_______
Wszystko ma wady i zalety..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 27 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt